Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Događaji | Subota, 03. 12. 2011. | Komentara: 0

Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

NOVI SAD – Juče je Gradsko saobraćajno preduzeće Novi Sad pustilo u saobraćaj 15 novih autobusa proizvedenih u italijanskoj firmi Irisbus Iveco Crosway. Reč je o autobusima koji imaju Euro5 motore i prilagođeni su najvišim ekološkim standardima, a koji su koštali 2.391.500 evra.

gsp

Svečanoj promociji i promo vožnji novosadskim ulicama, uz direktora preduzeća Branislava Bogaroškog sa saradnicima, bili su i gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić, predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović, prvi sekretar ambasade Italije u Beogradu Paolo Toski, predstavnici italijanskog proizvođača i predstavnici Unikredit lizinga.
- Sredstvima gradskog saobraćajnog preduzeća u potpunosti je realizovana nabavka 15 novih autobusa, za šta bih se, pre svega, zahvalio građanima Novog Sada. Oni su nam omogućili ovako značajnu obnovu vozila, jer nam je naplata od uvođenja akcije „Red je“ preko 90 odsto, što je podatak koji je za respekt. Zbog navedenog imali smo mogućnost da investiramo u vozni park i da nabavimo autobuse koji su opremljeni i klima uređajima, tako da smo od početka godine do danas povećali broj klimatizovanih vozila sa pet na 31 – rekao je direktor JGSP Novi Sad Branislav Bogaroški. On je istakao da je izuzetno značajno da je JGSP u ovoj godini obnovio vozni park sa 26 novih autobusa.
- Sa ovom novom investicijom uspeli smo da starost voznog parka od 12 godina sa početka ove godine, danas spustimo na ispod 10 godina – rekao je Bogaroški. Predsednik Skupštine grada Novog Sada Aleksandar Jovanović istakao je tom prilikom da je Novi Sad jedan od retkih gradova u ovom delu Evrope koji ima javni prevoz zvanično star 100  godina. Dodao je da je JGSP uvek imao visoke kriterijume i standard u pružanju usluga svojim sugrađanima, a da je kupovinom novih autobusa praktično obnovljeno preko deset odsto voznog parka. Novi autobusi su urađeni po low entry konceptu, što znači da imaju niskopodnost na prvim i na drugim vratima, te na taj način omogućavaju lakši ulazak i izlazak putnika. U vozilima ima 30 mesta za sedenje i 70 za stajanje, a uz klima uređaje, opremljeni su i mehaničkim rampama za ulaz invalidskih kolica.U zadnjem delu autobusi su malo podignuti, pa je taj deo predviđen za putnike koji se voze na dužim linijama.

(BILSV, 03. 12. 2011.)



Događaji | Petak, 29. 03. 2019. | Komentara: 0

LSV pre devet godina zaustavila godišnju registraciju traktora - današnji potez nije ustupak nego dužnost

Narodna poslanica Lige socijaldemokrata Vojvodine Olena Papuga izjavila je danas da će poslanici LSV podržati izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja koje predviđaju produžavanje važenja registracije traktora i poljoprivrendih mašina.
Događaji | Četvrtak, 21. 03. 2019. | Komentara: 0

Papuga: Pusta sela slika propadanja Vojvodine, a zakon o njenom finansiranju i dalje svi odbijaju

Autonomna pokrajina je od 2008. godine bez rešenog finansiranja, a jubilarnu desetu od kada je istekao rok iz Ustavnog zakona za sprovođenje Ustava Republike Srbije, po kojem je Zakon o finansiranju nadležnosti APV trebalo da bude usvojen do 31. decembra 2008. godine, podsetila je poslanica Lige socijaldemokrata Vojvodine Olena Papuga na današnjoj objedinjenoj raspravi u Narodnoj skupštini Republike Srbije.
Događaji | Četvrtak, 21. 03. 2019. | Komentara: 0

Ne tražimo da nam se nešto daje, nego da se manje uzima

Narodna poslanica Lige socijaldemokrata Vojvodine Nada Lazić ukazala je na višegodišnje propadanje AP Vojvodine zbog nepostojanja zakona kojim će biti definisano finansiranje njenih nadležnosti.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook