Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Događaji | Subota, 03. 12. 2011. | Komentara: 0

Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

NOVI SAD – Juče je Gradsko saobraćajno preduzeće Novi Sad pustilo u saobraćaj 15 novih autobusa proizvedenih u italijanskoj firmi Irisbus Iveco Crosway. Reč je o autobusima koji imaju Euro5 motore i prilagođeni su najvišim ekološkim standardima, a koji su koštali 2.391.500 evra.

gsp

Svečanoj promociji i promo vožnji novosadskim ulicama, uz direktora preduzeća Branislava Bogaroškog sa saradnicima, bili su i gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić, predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović, prvi sekretar ambasade Italije u Beogradu Paolo Toski, predstavnici italijanskog proizvođača i predstavnici Unikredit lizinga.
- Sredstvima gradskog saobraćajnog preduzeća u potpunosti je realizovana nabavka 15 novih autobusa, za šta bih se, pre svega, zahvalio građanima Novog Sada. Oni su nam omogućili ovako značajnu obnovu vozila, jer nam je naplata od uvođenja akcije „Red je“ preko 90 odsto, što je podatak koji je za respekt. Zbog navedenog imali smo mogućnost da investiramo u vozni park i da nabavimo autobuse koji su opremljeni i klima uređajima, tako da smo od početka godine do danas povećali broj klimatizovanih vozila sa pet na 31 – rekao je direktor JGSP Novi Sad Branislav Bogaroški. On je istakao da je izuzetno značajno da je JGSP u ovoj godini obnovio vozni park sa 26 novih autobusa.
- Sa ovom novom investicijom uspeli smo da starost voznog parka od 12 godina sa početka ove godine, danas spustimo na ispod 10 godina – rekao je Bogaroški. Predsednik Skupštine grada Novog Sada Aleksandar Jovanović istakao je tom prilikom da je Novi Sad jedan od retkih gradova u ovom delu Evrope koji ima javni prevoz zvanično star 100  godina. Dodao je da je JGSP uvek imao visoke kriterijume i standard u pružanju usluga svojim sugrađanima, a da je kupovinom novih autobusa praktično obnovljeno preko deset odsto voznog parka. Novi autobusi su urađeni po low entry konceptu, što znači da imaju niskopodnost na prvim i na drugim vratima, te na taj način omogućavaju lakši ulazak i izlazak putnika. U vozilima ima 30 mesta za sedenje i 70 za stajanje, a uz klima uređaje, opremljeni su i mehaničkim rampama za ulaz invalidskih kolica.U zadnjem delu autobusi su malo podignuti, pa je taj deo predviđen za putnike koji se voze na dužim linijama.

(BILSV, 03. 12. 2011.)



Događaji | Četvrtak, 07. 03. 2019. | Komentara: 0

Tražili smo lustraciju, ali je nisu prihvatili

Dekadencija političkog života u velikoj meri je ono što sada imamo u Srbiji, ocenio je predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine, Nenad Čanak u Jutarnjem programu TV Prve. Kako je rekao, kada je počelo devedestih višestranačje u Srbiji, ljudi su bili spremni da za ubeđenja urade sve što je potrebno i što mogu pa i da budu zatvarani.
Događaji | Sreda, 06. 03. 2019. | Komentara: 0

Vojvodina već 20 godina nije na dnevnom redu Skupštine Srbije

Već 20 godina u Skupštini Srbije nije bilo nijedne tačke dnevnog reda posvećene AP Vojvodini i zbog toga smo mi predložili da u dnevni red sledeće sednice uđe jedna od tačaka o Vojvodini, a s druge strane da uđe tačka o Zakonu o finansiranju AP Vojvodine, koji je bio ustavna obaveza još prilikom donošenja ovog važećeg Ustava pre više od 10 godina i koja nikada nije ostvarena, kazao je Nenad Čanak.
Događaji | Petak, 01. 03. 2019. | Komentara: 0

Povećanje stepena nadležnosti Vojvodine je u direktnoj vezi sa njenim ekonomskim razvojem

Vojvodina je danas svedena na geografski pojam, jer se na tome radilo od Jugurt revolucije. Pitanje Vojvodine je pitanje društvenog i demokratskog uređenja Republike Srbije, a priča o njenoj autonomiji treba da ima evropsku perspektivu, čak i u zakonodavnom kontekstu.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook