Sedlarević: Društvene mreže će kreirati način komunikacije

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Izjave | Nedelja, 19. 04. 2015. | Komentara: 0

Sedlarević: Društvene mreže će kreirati način komunikacije

NOVI SAD – Poslanica Lige socijaldemokrata Vojvodine u Skupštini Vojvodine Maja Sedlarević istakla je u izjavi za RTV da od društvenih mreža koristi i Fejsbuk i Tviter, ali u različite svrhe. Ocenila je da je Tviter korisniji za prirodu posla kojim se bavi.

LSV

– Tviter je korisniji za informisanje. Za to su najbolji primer prošlogodišnje poplave, zemljotresi i druge krizne situacije, jer su se upravo na Tviteru najbrže i najefikasnije delile informacije – navela je ona. Sedlarevićeva je dodala i da Tviter koristi da prenese poruke, dok joj Fejsbuk služi, kako je objasnila, kao neka vrsta spomenara. Ipak, kako je rekla, društvene mreže retko koristi u stranačke svrhe.
– Smatram da za to služe stranački nalozi sa kojih se šeruju informacije o stranci –  napomenula je vojvođanska poslanica LSV. Na pitanje koliko je oprezna kada tvituje ili piše statuse, Sedlarević je objasnila da ne spada u osobe koje su oprezne kada su u pitanju čuvanje ličnih stavova i mišljenja.
– Često pišem i šta mislim i kako se osećam i mimo posla. I pored toga, svesna sam u svakom momentu da mi je privatnost ugrožena u velikoj meri, pa postoje momenti kada bih bila mnogo oštrija i kada bih odgovorila oštrije, ali imam svest da sam javna ličnost – kazala je ona. Sedlarevićeva je ocenila da će društvene mreže u sledećoj predizbornoj kampanji ne samo uticati, već i kreirati način na koji će se stranke ili političari obraćati biračima.
– I to je dobro, jer to je još jedan vid komunikacije. Čini sve političare pristupačnijima, a sa druge strane, daje nam mogućnost da više komuniciramo sa biračima mimo tradicionalnih medija – dodala je ona. Komentarišući uticaj društvenih mreža na nivo političke kulture i komunikacije, poslanica LSV u Skupštini Vojvodine je ocenila da je kulturno obraćanje deo kućnog vaspitanja.
– Neko ko nema lepo kućno vaspitanje i pristojno ponašanje u realnom životu, nema ga ni u virtuelnom. Društvene mreže oslikavaju kakvi su akteri inače - u realnom svetu i tu nema prevare – navela je Sedlarević. Ona je poručila i da nemaju sve stranke botove, te da  komentari na portalima i na Tviteru pokazuju da u ovom momentu Srpska napredna stranka najviše koristi taj oblik komentarisanja i komuniciranja.
– I ,zašto ne reći, provokacije – dodala je.
– Mislim da je sada već i svojevrsna obaveza političara da budu prisutni na društvenim mrežama. Da putem njih iznose svoje stavove i dele obaveštenja o svojim aktivnostima, ali pre svega, da budu dostupni građanima, svima onima koji žele nešto da ih pitaju ili im kažu – ocenila je Sedlarević. Poslanica LSV je napomenula i da, ukoliko neko nije raspoložen da sam komunicira na društvenim mrežama, te to umesto njega rade portparoli, to bi moralo biti jasno naznačeno, kako se ljudi ne bi dovodili u zabludu.

(BILSV, 19. 04. 2015)



Izjave | Sreda, 06. 12. 2023. | Komentara: 0

Kostreš: Vučićeva poseta kol-centru je marketinški trik

Predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine-Vojvođani Bojan Kostreš izjavio je da je poruka Aleksandra Vučića posetom kol-centru SNS poruka jasna.

Izjave | Subota, 02. 12. 2023. | Komentara: 0

Vojvodina mora biti tema ovih izbora. Sačuvaćemo vojvođanski način života

Koalicija VOJVOĐANI – Liga socijaldemokrata Vojvodine-Vojvođani, Demokratska zajednica vojvođanskih Mađara, Zajedno za Vojvodinu – Bojan Kostreš insistira na decentralizaciji i da se pokrajini vrate nadležnosti, kazao je kandidat za pokrajinskog poslanika Aleksandar Marton.
Izjave | Sreda, 29. 11. 2023. | Komentara: 0

Kostreš: Vojvođani se bore za bolju i bogatiju Vojvodinu

Resetovanje Lige socijaldemokrata Vojvodine - Vojvođani je deo procesa smene generacija, a mladi i obrazovani ljudi, koji nameću svoje ideje, preuzeli su stranku. Ta obnovljena Liga treba da pošalje poruku da se mi borimo za bolju i bogatiju Vojvodinu, rekao je za Radio-televiziju Vojvodine predsednik LSV-Vojvođani Bojan Kostreš.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook