Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Događaji | Subota, 03. 12. 2011. | Komentara: 0

Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

NOVI SAD – Juče je Gradsko saobraćajno preduzeće Novi Sad pustilo u saobraćaj 15 novih autobusa proizvedenih u italijanskoj firmi Irisbus Iveco Crosway. Reč je o autobusima koji imaju Euro5 motore i prilagođeni su najvišim ekološkim standardima, a koji su koštali 2.391.500 evra.

gsp

Svečanoj promociji i promo vožnji novosadskim ulicama, uz direktora preduzeća Branislava Bogaroškog sa saradnicima, bili su i gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić, predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović, prvi sekretar ambasade Italije u Beogradu Paolo Toski, predstavnici italijanskog proizvođača i predstavnici Unikredit lizinga.
- Sredstvima gradskog saobraćajnog preduzeća u potpunosti je realizovana nabavka 15 novih autobusa, za šta bih se, pre svega, zahvalio građanima Novog Sada. Oni su nam omogućili ovako značajnu obnovu vozila, jer nam je naplata od uvođenja akcije „Red je“ preko 90 odsto, što je podatak koji je za respekt. Zbog navedenog imali smo mogućnost da investiramo u vozni park i da nabavimo autobuse koji su opremljeni i klima uređajima, tako da smo od početka godine do danas povećali broj klimatizovanih vozila sa pet na 31 – rekao je direktor JGSP Novi Sad Branislav Bogaroški. On je istakao da je izuzetno značajno da je JGSP u ovoj godini obnovio vozni park sa 26 novih autobusa.
- Sa ovom novom investicijom uspeli smo da starost voznog parka od 12 godina sa početka ove godine, danas spustimo na ispod 10 godina – rekao je Bogaroški. Predsednik Skupštine grada Novog Sada Aleksandar Jovanović istakao je tom prilikom da je Novi Sad jedan od retkih gradova u ovom delu Evrope koji ima javni prevoz zvanično star 100  godina. Dodao je da je JGSP uvek imao visoke kriterijume i standard u pružanju usluga svojim sugrađanima, a da je kupovinom novih autobusa praktično obnovljeno preko deset odsto voznog parka. Novi autobusi su urađeni po low entry konceptu, što znači da imaju niskopodnost na prvim i na drugim vratima, te na taj način omogućavaju lakši ulazak i izlazak putnika. U vozilima ima 30 mesta za sedenje i 70 za stajanje, a uz klima uređaje, opremljeni su i mehaničkim rampama za ulaz invalidskih kolica.U zadnjem delu autobusi su malo podignuti, pa je taj deo predviđen za putnike koji se voze na dužim linijama.

(BILSV, 03. 12. 2011.)



Događaji | Ponedeljak, 31. 10. 2011. | Komentara: 1

Beograđani neće decentralizaciju

BEOGRAD - Prema najnovijem istraživanju Centra za slobodne izbore i demokratiju (CeSID), postoje značajne razlike kada je u pitanju regionalna pripadnost građana. Najskloniji procesu decentralizacije i regionalizacije su stanovnici Vojvodine (26 odsto), zatim Centralne Srbije (12 odsto), a tek su na kraju Beograđani - njih osam odsto, piše list Danas.
Izjave | Ponedeljak, 31. 10. 2011. | Komentara: 0

Ustavne kočnice autonomije

NOVI SAD - Potpredsednica Izvršnog odbora Glavnog odbora LSV Maja Sedlarević ocenila je danas za Dnevnik da su ustavne promene u Srbiji neophodne, navodeći da je važeći Ustav i „prevara Vojvodine, ali i prepreka evropskim integracijama Srbije".
Izjave | Ponedeljak, 31. 10. 2011. | Komentara: 0

Vojvodina izgubila mnogo zbog manjkavosti Ustava

BEOGRAD - Zamenik predsednika LSV Bojan Kostreš ocenio je, govoreći o godišnjici usvajanja Ustava Republike Srbije, da je u proteklih pet godina Vojvodina mnogo izgubila zbog njegove manjkavosti. Kostreš je za Večernje novosti istakao da se zalaže za što skoriju izmenu Ustava koji bi Vojvodini garantovao izvršnu, zakonodavnu, delimičnu sudsku vlast, izvorne prihode i imovinu.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook