Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Događaji | Subota, 03. 12. 2011. | Komentara: 0

Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

NOVI SAD – Juče je Gradsko saobraćajno preduzeće Novi Sad pustilo u saobraćaj 15 novih autobusa proizvedenih u italijanskoj firmi Irisbus Iveco Crosway. Reč je o autobusima koji imaju Euro5 motore i prilagođeni su najvišim ekološkim standardima, a koji su koštali 2.391.500 evra.

gsp

Svečanoj promociji i promo vožnji novosadskim ulicama, uz direktora preduzeća Branislava Bogaroškog sa saradnicima, bili su i gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić, predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović, prvi sekretar ambasade Italije u Beogradu Paolo Toski, predstavnici italijanskog proizvođača i predstavnici Unikredit lizinga.
- Sredstvima gradskog saobraćajnog preduzeća u potpunosti je realizovana nabavka 15 novih autobusa, za šta bih se, pre svega, zahvalio građanima Novog Sada. Oni su nam omogućili ovako značajnu obnovu vozila, jer nam je naplata od uvođenja akcije „Red je“ preko 90 odsto, što je podatak koji je za respekt. Zbog navedenog imali smo mogućnost da investiramo u vozni park i da nabavimo autobuse koji su opremljeni i klima uređajima, tako da smo od početka godine do danas povećali broj klimatizovanih vozila sa pet na 31 – rekao je direktor JGSP Novi Sad Branislav Bogaroški. On je istakao da je izuzetno značajno da je JGSP u ovoj godini obnovio vozni park sa 26 novih autobusa.
- Sa ovom novom investicijom uspeli smo da starost voznog parka od 12 godina sa početka ove godine, danas spustimo na ispod 10 godina – rekao je Bogaroški. Predsednik Skupštine grada Novog Sada Aleksandar Jovanović istakao je tom prilikom da je Novi Sad jedan od retkih gradova u ovom delu Evrope koji ima javni prevoz zvanično star 100  godina. Dodao je da je JGSP uvek imao visoke kriterijume i standard u pružanju usluga svojim sugrađanima, a da je kupovinom novih autobusa praktično obnovljeno preko deset odsto voznog parka. Novi autobusi su urađeni po low entry konceptu, što znači da imaju niskopodnost na prvim i na drugim vratima, te na taj način omogućavaju lakši ulazak i izlazak putnika. U vozilima ima 30 mesta za sedenje i 70 za stajanje, a uz klima uređaje, opremljeni su i mehaničkim rampama za ulaz invalidskih kolica.U zadnjem delu autobusi su malo podignuti, pa je taj deo predviđen za putnike koji se voze na dužim linijama.

(BILSV, 03. 12. 2011.)



Izjave | Utorak, 26. 07. 2011. | Komentara: 0

Usaglašena svojina lokalnih samouprava, sledi AP Vojvodina

BEOGRAD - Nacrt zakona o javnoj svojini nije, kako je bilo planirano, do 15. jula prosleđen premijeru Srbije Mirku Cvetkoviću, zbog čega poslednjih nekoliko dana u medijima mogu da se pročitaju različite optužbe na račun predsednika radne grupe za izradu tog zakona Bojana Kostreša, a pre dva dana iz vojvođanskog dela DS čula se i najava inicijative za Kostrešovu smenu sa čela grupe.
Izjave | Utorak, 26. 07. 2011. | Komentara: 0

Trafo-stanice vratiti Vojvodini

NOVI SAD - Liga socijaldemokrata Vojvodine traži da se amandmanskim izmenama predloga zakona o energetici trafo-stanice vrate u vlasništvo Vojvodine. Portparolka i narodna poslanica LSV Aleksandra Jerkov rekla je danas za Dnevnik, da će odluka LSV o tome da li će glasati za ovaj zakon zavisiti od dva amandmana kojima se reguliše ova problematika.
Iz medija | Nedelja, 24. 07. 2011. | Komentara: 0

Kostreš: Vojvodina bi bolje upravljala železnicom

NOVI SAD - Predsednik radne grupe za izradu zakona o javnoj svojini, Bojan Kostreš, danas je za Dnevnik ponovio da još uvek nema političke saglasnosti o tome koja bi sve imovina trebalo da se vrati Vojvodini.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook