Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Događaji | Subota, 03. 12. 2011. | Komentara: 0

Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

NOVI SAD – Juče je Gradsko saobraćajno preduzeće Novi Sad pustilo u saobraćaj 15 novih autobusa proizvedenih u italijanskoj firmi Irisbus Iveco Crosway. Reč je o autobusima koji imaju Euro5 motore i prilagođeni su najvišim ekološkim standardima, a koji su koštali 2.391.500 evra.

gsp

Svečanoj promociji i promo vožnji novosadskim ulicama, uz direktora preduzeća Branislava Bogaroškog sa saradnicima, bili su i gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić, predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović, prvi sekretar ambasade Italije u Beogradu Paolo Toski, predstavnici italijanskog proizvođača i predstavnici Unikredit lizinga.
- Sredstvima gradskog saobraćajnog preduzeća u potpunosti je realizovana nabavka 15 novih autobusa, za šta bih se, pre svega, zahvalio građanima Novog Sada. Oni su nam omogućili ovako značajnu obnovu vozila, jer nam je naplata od uvođenja akcije „Red je“ preko 90 odsto, što je podatak koji je za respekt. Zbog navedenog imali smo mogućnost da investiramo u vozni park i da nabavimo autobuse koji su opremljeni i klima uređajima, tako da smo od početka godine do danas povećali broj klimatizovanih vozila sa pet na 31 – rekao je direktor JGSP Novi Sad Branislav Bogaroški. On je istakao da je izuzetno značajno da je JGSP u ovoj godini obnovio vozni park sa 26 novih autobusa.
- Sa ovom novom investicijom uspeli smo da starost voznog parka od 12 godina sa početka ove godine, danas spustimo na ispod 10 godina – rekao je Bogaroški. Predsednik Skupštine grada Novog Sada Aleksandar Jovanović istakao je tom prilikom da je Novi Sad jedan od retkih gradova u ovom delu Evrope koji ima javni prevoz zvanično star 100  godina. Dodao je da je JGSP uvek imao visoke kriterijume i standard u pružanju usluga svojim sugrađanima, a da je kupovinom novih autobusa praktično obnovljeno preko deset odsto voznog parka. Novi autobusi su urađeni po low entry konceptu, što znači da imaju niskopodnost na prvim i na drugim vratima, te na taj način omogućavaju lakši ulazak i izlazak putnika. U vozilima ima 30 mesta za sedenje i 70 za stajanje, a uz klima uređaje, opremljeni su i mehaničkim rampama za ulaz invalidskih kolica.U zadnjem delu autobusi su malo podignuti, pa je taj deo predviđen za putnike koji se voze na dužim linijama.

(BILSV, 03. 12. 2011.)



Izjave | Petak, 29. 07. 2011. | Komentara: 0

Imovina po automatizmu prelazi na novog vlasnika

BEOGRAD - Sada je već sasvim izvesno da će se Zakon o javnoj svojini na jesen naći pred poslanicima, a da država dotle neće znati šta sve ima u vlasništvu, pišu danas Novosti. Bojan Kostreš, šef radne grupe za izradu radne verzije Nacrta zakona o javnoj svojini, poručuje za taj list da stvari ne moraju da budu tako crne kao što na prvi pogled izgledaju.
Izjave | Sreda, 27. 07. 2011. | Komentara: 0

Kostreš: Ne plašim se smene

NOVI SAD - Predsednik radne grupe za pripremu zakona o javnoj svojini Bojan Kostreš je povodom pojedinih izjava iz redova Demokratske stranke da bi ga trebalo smeniti i taj posao poveriti drugom, prokomentarisao za "Mađar so" da to ne smatra zvaničnom inicijativom Demokratske stranke, nego izražavanjem pojedinih mišljenja unutar te stranke.
Iz medija | Utorak, 26. 07. 2011. | Komentara: 0

Nekima iz DS nije stalo do Vojvodine

NOVI SAD - U aprilu ove godine premijer Mirko Cvetković formirao je radnu grupu za izradu zakona o javnoj svojini, i na njeno čelo je postavio mene. Već posle drugog sastanka sa članovima radne grupe shvatio sam da, iako su to vrlo stručni ljudi u oblastima koje predstavljaju, oni nemaju politički kapacitet da donesu odluke i o tome sam odmah obavestio premijera



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook