Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Događaji | Subota, 03. 12. 2011. | Komentara: 0

Još jedan veliki uspeh JGSP Novi Sad

NOVI SAD – Juče je Gradsko saobraćajno preduzeće Novi Sad pustilo u saobraćaj 15 novih autobusa proizvedenih u italijanskoj firmi Irisbus Iveco Crosway. Reč je o autobusima koji imaju Euro5 motore i prilagođeni su najvišim ekološkim standardima, a koji su koštali 2.391.500 evra.

gsp

Svečanoj promociji i promo vožnji novosadskim ulicama, uz direktora preduzeća Branislava Bogaroškog sa saradnicima, bili su i gradonačelnik Novog Sada Igor Pavličić, predsednik Skupštine grada Aleksandar Jovanović, prvi sekretar ambasade Italije u Beogradu Paolo Toski, predstavnici italijanskog proizvođača i predstavnici Unikredit lizinga.
- Sredstvima gradskog saobraćajnog preduzeća u potpunosti je realizovana nabavka 15 novih autobusa, za šta bih se, pre svega, zahvalio građanima Novog Sada. Oni su nam omogućili ovako značajnu obnovu vozila, jer nam je naplata od uvođenja akcije „Red je“ preko 90 odsto, što je podatak koji je za respekt. Zbog navedenog imali smo mogućnost da investiramo u vozni park i da nabavimo autobuse koji su opremljeni i klima uređajima, tako da smo od početka godine do danas povećali broj klimatizovanih vozila sa pet na 31 – rekao je direktor JGSP Novi Sad Branislav Bogaroški. On je istakao da je izuzetno značajno da je JGSP u ovoj godini obnovio vozni park sa 26 novih autobusa.
- Sa ovom novom investicijom uspeli smo da starost voznog parka od 12 godina sa početka ove godine, danas spustimo na ispod 10 godina – rekao je Bogaroški. Predsednik Skupštine grada Novog Sada Aleksandar Jovanović istakao je tom prilikom da je Novi Sad jedan od retkih gradova u ovom delu Evrope koji ima javni prevoz zvanično star 100  godina. Dodao je da je JGSP uvek imao visoke kriterijume i standard u pružanju usluga svojim sugrađanima, a da je kupovinom novih autobusa praktično obnovljeno preko deset odsto voznog parka. Novi autobusi su urađeni po low entry konceptu, što znači da imaju niskopodnost na prvim i na drugim vratima, te na taj način omogućavaju lakši ulazak i izlazak putnika. U vozilima ima 30 mesta za sedenje i 70 za stajanje, a uz klima uređaje, opremljeni su i mehaničkim rampama za ulaz invalidskih kolica.U zadnjem delu autobusi su malo podignuti, pa je taj deo predviđen za putnike koji se voze na dužim linijama.

(BILSV, 03. 12. 2011.)



Saopštenja | Sreda, 17. 01. 2024. | Komentara: 0

Poglavar Srpske pravoslavne crkve treba da pomaže ženama umesto što ih napada

U vreme kada Republika Srbija ima nezapamćeno visoku godišnju statistiku ubistava žena (femicida) i kada bi trebalo sistemski rešavati ovaj, kao i druge ogromne probleme vezane za ekspanziju nasilja u društvu koje kao rezultat ima smrtne ishode, svi akteri bi trebalo prevashodno da se bave prevencijom i rešavanjem ovih gorućih problema.

Saopštenja | Petak, 12. 01. 2024. | Komentara: 0

Sela u Srbiji nestaju. Zahtevamo decentralizaciju zemlje i oporavak sela

Liga socijaldemokrata Vojvodine-VOJVOĐANI podseća  da je tačno pre pet godina Vlada Srbije započela postupak formiranja Nacionalnog tima za spas sela.

Saopštenja | Utorak, 09. 01. 2024. | Komentara: 0

Potonula barža na Dunavu nije samo ekološki problem

Akcident na Dunavu, kada je barža sa 1.000 tona veštačkog đubriva udarila u stub mosta kod Bačke Palanke i potonula, zahteva da bude proglašen za vanrednu situaciju. To nije samo ekološki problem.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook