Predlog potpredsednika LSV Roberta Kolara: Predlozi korekcija komercijalnog programa Javnog servisa

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Izjave | Utorak, 05. 11. 2019. | Komentara: 0

Predlog potpredsednika LSV Roberta Kolara: Predlozi korekcija komercijalnog programa Javnog servisa

Vlada Republike Srbije je Predlogom izmena Zakona o privremenom uređivanju načina naplate takse za javni medijski servis, od 1. januara 2020. godine predvidela poskupljenje TV pretplate sa 220 na 255 dinara mesečno.

U briljantnom obrazloženju kao glavni razlog navedeno je da je to "za potrebe nesmetanog obavljanja delatnosti javnih medijskih servisa najcelishodnije rešenje”.

LSV

Pošto ne bih da sumnjam u “najcelishodnije rešenje”, biću slobodan da predložim određene korekcije, za koje duboko verujem da će ih prihvatiti, s obzirom da će uz ovaj predlog njihovo najcelishodnije rešenje biti još celishodnije. Naime, pomoći će očuvanju javnog zdravlja i to onog najugroženijeg. Psihičkog.

Predlažem Vladi Republike Srbije da donese celishodne preporuke (obavezujuće, naravno) Javnom medijskom servisu, koje se odnose na komercijalni, tačnije, reklamni program.

Nikako ne želim da ugrozim finansiranje javnog servisa iz ovih izvora kako se ne bi oštetilo repriziranje serija iz devedesetih ili snimanje novih koje se bave prekrajanjem istorije, te zato ne predlažem ukidanje komercijalnog reklamiranja na javnom servisu, koji se finansira i iz pretplate i državnog budžeta, to nikako.

Konkretno, predlažem da umesto desetina dosadašnjih višesatnih reklamnih blokova koji se emituju u okviru obrazovnog, dokumentarnog, zabavnog, serijskog i filmskog programa, ista količina reklamnog programa bude emitovana u okviru informativnih i političkih emisija. Akcenat, logično, na udarne termine poput Dnevnika 2.

Na ovaj način, javni servis bi zadržao i ovaj izvor prihoda, a istovremeno doprineo očuvanju i oporavku psihičkog zdravlja građana Srbije. Pod jedan, time što bi gledaoci u navedenim programima, koji bi bili rasterećeni reklamama, konačno mogli da uživaju u programu, pa čak i da ne zaborave o čemu se radilo pre nego što su počele reklame, kao što je sada slučaj. Pod dva, na taj način što bi, kako to inače rade kada do reklama dođe, gledaoci mogli da prebace na neki normalniji tv program i da više ne požele da se vrate na rijaliti šou koji se emituje u dnevnicima i političkim emisijama.

Jednostavno rešenje a za opšte dobro.   




Akcije/Kampanje | Subota, 12. 12. 2009. | Komentara: 0

LSV mora još da se proširi i ojača

Ovaj kongres se održava u veoma turbulentnim vremenima. I, moj govor će ovoga puta biti nešto drugačiji nego obično, zato što neke velike svečarske atmosfere, kao što vidite i sami, nema. Razlog je vrlo jednostavan. Ovo je radni kongres.
Akcije/Kampanje | Sreda, 07. 10. 2009. | Komentara: 0

Izložba fotografija povodom pobede nad neonacistima

NOVI SAD - Povodom dvogodišnjice antifašističkog marša u Novom Sadu 7. oktobra 2007. godine, danas je u novosadskoj Galeriji Most otvorena izložba fotografija troje novosadskih fotoreportera, zabeležene tog dana. Fotografije Sandre Vojnović, Aleksandra Kamasija i Vladimira Jovanovića pokazuju dešavanja tog dana na raznim lokacijama u Novom Sadu
Akcije/Kampanje | Subota, 06. 06. 2009. | Komentara: 0

Ligaši čistili kej

NOVI SAD - Liga socijaldemokrata Vojvodine organizovala je danas, povodom Svetskog dana zaštite životne sredine, akciju čišćenja keja na potezu od parka kod Filozofskog fakuleteta do Štranda. Kako je tom prilikom istakla pomoćnica ministra za zaštitu životne sredine i funkcionerka LSV Danica Baćanović, reč je o simboličnoj akciji koja građane treba da podseti da se životna sredina čuva svaki dan.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook