Sedlarević: Društvene mreže će kreirati način komunikacije

 
 
Pokrenimo Vojvodinu
Izjave | Nedelja, 19. 04. 2015. | Komentara: 0

Sedlarević: Društvene mreže će kreirati način komunikacije

NOVI SAD – Poslanica Lige socijaldemokrata Vojvodine u Skupštini Vojvodine Maja Sedlarević istakla je u izjavi za RTV da od društvenih mreža koristi i Fejsbuk i Tviter, ali u različite svrhe. Ocenila je da je Tviter korisniji za prirodu posla kojim se bavi.

LSV

– Tviter je korisniji za informisanje. Za to su najbolji primer prošlogodišnje poplave, zemljotresi i druge krizne situacije, jer su se upravo na Tviteru najbrže i najefikasnije delile informacije – navela je ona. Sedlarevićeva je dodala i da Tviter koristi da prenese poruke, dok joj Fejsbuk služi, kako je objasnila, kao neka vrsta spomenara. Ipak, kako je rekla, društvene mreže retko koristi u stranačke svrhe.
– Smatram da za to služe stranački nalozi sa kojih se šeruju informacije o stranci –  napomenula je vojvođanska poslanica LSV. Na pitanje koliko je oprezna kada tvituje ili piše statuse, Sedlarević je objasnila da ne spada u osobe koje su oprezne kada su u pitanju čuvanje ličnih stavova i mišljenja.
– Često pišem i šta mislim i kako se osećam i mimo posla. I pored toga, svesna sam u svakom momentu da mi je privatnost ugrožena u velikoj meri, pa postoje momenti kada bih bila mnogo oštrija i kada bih odgovorila oštrije, ali imam svest da sam javna ličnost – kazala je ona. Sedlarevićeva je ocenila da će društvene mreže u sledećoj predizbornoj kampanji ne samo uticati, već i kreirati način na koji će se stranke ili političari obraćati biračima.
– I to je dobro, jer to je još jedan vid komunikacije. Čini sve političare pristupačnijima, a sa druge strane, daje nam mogućnost da više komuniciramo sa biračima mimo tradicionalnih medija – dodala je ona. Komentarišući uticaj društvenih mreža na nivo političke kulture i komunikacije, poslanica LSV u Skupštini Vojvodine je ocenila da je kulturno obraćanje deo kućnog vaspitanja.
– Neko ko nema lepo kućno vaspitanje i pristojno ponašanje u realnom životu, nema ga ni u virtuelnom. Društvene mreže oslikavaju kakvi su akteri inače - u realnom svetu i tu nema prevare – navela je Sedlarević. Ona je poručila i da nemaju sve stranke botove, te da  komentari na portalima i na Tviteru pokazuju da u ovom momentu Srpska napredna stranka najviše koristi taj oblik komentarisanja i komuniciranja.
– I ,zašto ne reći, provokacije – dodala je.
– Mislim da je sada već i svojevrsna obaveza političara da budu prisutni na društvenim mrežama. Da putem njih iznose svoje stavove i dele obaveštenja o svojim aktivnostima, ali pre svega, da budu dostupni građanima, svima onima koji žele nešto da ih pitaju ili im kažu – ocenila je Sedlarević. Poslanica LSV je napomenula i da, ukoliko neko nije raspoložen da sam komunicira na društvenim mrežama, te to umesto njega rade portparoli, to bi moralo biti jasno naznačeno, kako se ljudi ne bi dovodili u zabludu.

(BILSV, 19. 04. 2015)



Saopštenja | Sreda, 13. 12. 2023. | Komentara: 0

Promene u Vojvodini preduslov su za nužne promene u Srbiji

Vojvođani moraju da obezbede promene u Vojvodini koje će da garantuju stvaranje normalnog društva i normalne Srbije, a za to je potrebno izaći na izbore u nedelju, 17. decembra
Saopštenja | Utorak, 12. 12. 2023. | Komentara: 0

Zaglavljeni autobus je slika Vojvodine koja je stala, na nama je da je pokrenemo

Autobus u kom su se nalazila i deca zaglavljen je na obilaznici kod zatvorenog mosta na Tamišu koji povezuje Orlovat i Tomaševac. Zbog loših uslova na „saobraćajnici“, koja je zapravo poljski put, autobus je ostao ukopan u mestu, kraj „puta“. Među putnicima su i đaci.
Saopštenja | Utorak, 12. 12. 2023. | Komentara: 0

Pravednom raspodelom resursa možemo da rešimo problem zdrave pijaće vode i lekara u selima

Kandidati izborne liste Vojvođani, koja na pokrajinskim izborima nastupa pod rednim brojem 13, u ponedeljak su građanima Kovačice i Zrenjanina predstavili program „Na ravne časti“, te se osvrnuli na konkretne probleme sa kojima se susreću u njihovim mestima.



ARHIVA VESTI (izaberite datum):


facebook